نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

خرید فرش فانتزی و مدرن به قیمت کارخانه | عرضه مستقیم

یکی از راه‌های خرید فرش فانتزی مراجعه به وب‌سایت‌های فروشگاهی ازجمله وب‌سایت فرش ساوین است که انواع فرش سنتی و مدرن را به قیمت کارخانه به فروش می‌رساند. فرش‌های فانتزی نوعی از فرش‌های نسبتاً جدید هستند که در مقابل فرش‌های سنتی قرار دارند. فرش فانتزی را می‌توان در انواع شکل و طرح و اندازه دلخواه سفارش داد.

فرش زیبایی خانه است. برای همه افراد به‌ویژه مردم کشور عزیزمان ایران فرش جزو اقلام اساسی در خانه و جزو اصلی‌ترین اقلام جهیزیه نوعروس است. فرش علاوه بر کارکرد زیبایی‌شناختی آن برای جلوگیری از ایجاد سروصدا بر روی سطوح سخت، جلوگیری از شکستن اجسام شکستنی هنگام افتادن مورداستفاده قرار می‌گیرد و به‌عنوان یک عایق در برابر سرمای سطح زمین عمل می‌کند. طرح و رنگ فرش را بهتر است متناسب با دکوراسیون خود انتخاب کنید تا جلوه بهتری به منزل خود ببخشید.

از مزایای خرید فرش فانتزی می‌توان به قیمت مناسب، تنوع طرح و رنگ و مقاومت بالا در برابر خرابی و لکه اشاره کرد. در این مقاله از سری مقالات فرش ساوین همراه ما باشید تا شما را با انواع فرش فانتزی و بهترین راه خرید آن آشنا کنیم.

خرید فرش فانتزی و مدرن به قیمت کارخانه

فرش فانتزی چیست؟

فرش فانتزی یا فرش مدرن با همان مواد فرش‌های سنتی و قدیمی؛ اما با تنوع بسیار بیشتر در طرح و رنگ تولید می‌شود. بسیاری از افراد تمایلی ندارند فرش‌های سنتی خود را در اتاق‌خواب‌ها بیندازند؛ به همین جهت می‌توان گفت فرش فانتزی بهترین انتخاب برای اتاق‌های خواب است. فرش فانتزی از الیاف مختلفی تولید می‌شود که در زیر هرکدام را برای شما توضیح می‌دهیم:

  • نایلون

علی‌رغم تصور عموم از بی‌کیفیت بودن این جنس باید بگوییم که یکی از بادوام‌ترین الیاف برای فرش نایلون است. الیاف نایلون در برابر لکه مقاومت بالایی دارند؛ به همین جهت می‌تواند برای افرادی که احتمال لکه‌دار شدن فرش در منزلشان بالاست مانند خانواده‌هایی که فرزند خردسال و یا حیوان خانگی دارند، بسیار مناسب باشد.

  • پلی‌استر

خرید فرش فانتزی از جنس پلی‌استر به کسانی پیشنهاد می‌شود که ظاهر مجلل فرش برایشان اهمیت زیادی دارد و همچنین دنبال تنوع در طرح و رنگ هستند. استقامت فرش پلی‌استر نسبتاً خوب است و برای خانواده‌هایی با تردد عادی مناسب است.

  • الفین

مقاومت فرش الفین در برابر لکه و رطوبت نسبتاً خوب است؛ اما در مقایسه با جنس نایلون و پلی‌استر پایین‌تر است. به همین جهت برای خانوارهایی بدون فرزند کوچک و یا ترد کم مناسب به نظر می‌رسد.

  • پشم

فرش پشمی نوعی زیبایی طبیعی دارد و همچنین یک جنس مقاوم در برابر گردوخاک است. الیاف پشمی مقاومت چندانی در برابر لکه ندارند. فرش پشمی درواقع نوعی الیاف طبیعی دارد و مدت‌زمان طولانی می‌تواند مقاومت داشته باشد.

فرش فانتزی چیست و چه کاربردی دارد؟

تنوع در فرش‌های فانتزی و مدرن

همان‌طور که گفتیم فرش فانتزی در طرح‌های مختلف و متنوعی تولیدشده است و به دلیل همین تنوع بالا هر سلیقه‌ای را پاسخ می‌دهد. بسته به سلیقه و نیاز خود می‌توان یکی از الیاف مورداستفاده در ساخت فرش و ازلحاظ تراکم گره بین 500 تا 1500 شانه را انتخاب کرد. در زیر دو عنصر اساسی در انتخاب کیفیت فرش فانتزی را برای شما توضیح خواهیم داد:

  1. پیچ‌وتاب

پیچ‌وتاب فرش به این مورداشاره دارد که الیاف مورداستفاده در فرش تا چه اندازه محکم بسته‌شده‌اند. هرچه الیاف محکم‌تر گره‌خورده باشند، مقاومت فرش در برابر پارگی و له شدن بیشتر می‌شود. اهمیت این مورد در فرش‌های پرز برش خورده بیشتر است. فرش فریز دارای بالاترین سطح پیچش در حدود 7 الی 9 پیچ در اینچ است.

  • تراکم

تراکم فرش به مقدار الیاف استفاده‌شده در فرش و همچنین به محکم گره خوردن الیاف بستگی دارد. اگر الیاف محکم‌تر بسته شوند به هم نزدیک‌تر خواهند بود و همین امر فرش را متراکم‌تر خواهد کرد. تراکم بالا فرش را در برابر پارگی و ساییدگی بسیار مقاوم می‌کند. اگر قصد دارید میزان تراکم فرش را بسنجید، کافی است انگشت خود را به حالت U شکل داخل پرز فرش بفشارید. هرچه امکان رسیدن به پشت فرش دشوارتر باشد یعنی تراکم الیاف فرش بالاتر خواهد بود.

فرش اتاق کودک

اگر قصد خرید فرش برای اتاق کودک دلبندتان خرید فرش فانتزی بهترین انتخاب است. فرش مدرن را می‌توانید بنا به سلیقه فرزند دلبندتان خریداری کنید. این نوع فرش تنوعی از طرح و رنگ دارد از شخصیت‌های کارتونی گرفته و قهرمانان افسانه‌ای موردعلاقه کودکان گرفته تا طرح‌های ساده‌تر و کم‌ کار شده‌؛ بنابراین باتوجه‌به روحیه لطیف و سلیقه خاص کودکان فرش فانتزی برای اتاق‌خواب کودکان بهترین انتخاب است.

فرش فانتزی اتاق کودک

ارسال مستقیم انواع فرش‌های فانتزی و سنتی

در این قسمت می‌خواهیم به قولی که ابتدای مقاله به شما دادیم یعنی معرفی بهترین مرکز خرید فرش فانتزی عمل کنیم. اگر فرصت بازار رفتن ندارید و می‌خواهید فرش خود را به‌صورت اینترنتی و آنلاین سفارش دهید؛ اما وب‌سایت معتبری را نمی‌شناسید، بهتر است به وب‌سایت ساوین رفته و انواع فرش سنتی و مدرن را به‌راحتی سفارش دهید.

یکی از مزایای خرید فرش ساوین قیمت کارخانه بودن فرش‌های شرکت فرش ساوین است. همچنین ساوین تمامی فرش‌های خود را به شکل مستقیم به سرتاسر کشور در کمترین زمان ممکن ارسال می‌کند. تنوع طرح و بافت فرش نیز در شرکت فرش ساوین بی‌نظیر است. پس همین حالا با خیال راحت می‌توانید فرش موردنظر خود را انتخاب و سفارش دهید.

راه‌های تماس با ما

برای ارتباط با مجموعه فرش ساوین می‌توانید به بخش تماس با ما در وب‌سایت مجموعه ساوین مراجعه کنید. مجموعه ساوین از طرق مختلفی مانند تلفن، وب‌سایت و برنامه تلگرام آماده پاسخگویی به تماس‌ها و سؤالات شما مشتریان گرامی است.

همچنین در صورت هرگونه سؤال و یا ابهام در رابطه ‌با نحوه خرید و سفارش می‌توانید به ایمیل‌های درج‌شده در سایت نیز ایمیل ارسال کنی تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ سؤالات خود را بیابید. پشتیبانی مجموعه نیز از ساعت 9 تا 17 آماده پاسخگویی به تماس‌های تلفنی شما عزیزان است.

راه‌های ارتباط با فرش ساوین

جمع‌بندی

فرش جزو اقلام ضروری در خانه‌های ماست. در یک دسته‌بندی کلی می‌توان فرش را به دو نوع سنتی و فانتزی تقسیم‌بندی کرد. فرش فانتزی به جهت تنوع بسیار بالا در طرح و سبک و همچنین قیمت‌های مناسب امروزه مورد اقبال بسیار زیادی قرارگرفته است. درصورتی‌که قصد خرید فرش فانتزی را دارید می‌توانید به وب‌سایت فرش ساوین مراجعه کرده و فرش موردنظر خود را سفارش دهید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *